Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпроси за климатроник и фреон за 155 8В

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    колега Alexandrov70 имам питане?
    колко климатика си заредил?
    съгласен съм само за единия вид фреон,че не се дозарежда- другите могат но то е въпрос за домашните климатици.
    с какво масло работи 134?
    каква е молекулната маса на 134 и на 12?
    с какви налягания работят и каква е изходната температура при изпарителя?
    с ТРВ ли работи или с капилярна тръбичка?
    Питам,че колегата НИК се видя в чудо вече какво да прави.
    alfa romeo 155 1.8 8v

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от chikago Покажи съобщение
      колега Alexandrov70 имам питане?
      колко климатика си заредил?
      съгласен съм само за единия вид фреон,че не се дозарежда- другите могат но то е въпрос за домашните климатици.
      с какво масло работи 134?
      каква е молекулната маса на 134 и на 12?
      с какви налягания работят и каква е изходната температура при изпарителя?
      с ТРВ ли работи или с капилярна тръбичка?
      Питам,че колегата НИК се видя в чудо вече какво да прави.
      Колега,задаваш въпроси,които за проблема са излишни.Аз лично не съм виждал автомобилен климатик със капилярка,всички ,които съм правил и зареждал са били с ТРВ.маслата са поносими за 12 и 134,но не бива да се добавя синтетично , когато се долива(ако е бил със 12 и минерално масло и се зареди на 134 маслото не се пипа или се долива пак минерално).При 134 се зарежда на запален мотор при 2000 об/м и се следи изпарението да е около 1.5-2 бара(има зависимост м-у външна температура, темп. в купето и скорост на вентилатора за купето(слага се на максимална скорост)и ако филтъра за купето не е нов е по-добре да се извади докато се зарежда.Трудно ми е да изброявам колко автомобилни климатици съм правил , защото не ги обичам-всичко е наръгано на тясно и неудобно, а иначе за битови не ме карай да броя - на ден ми минават поне 5-10 през ръцете(с това си вадя хляба ).Просто намерете везна с точност до 5-10 гр.,зареждайте и по манометри настройте изпарението.Климатика няма да заработи ако в него няма фреон-има пресостат , който не разрешава задвижването на компресора при празна инсталация, включва и изключва външният вентилатор,така че първо вакуумирайте инсталацията,вкарайте малко агент(500-600 гр.)и след това дозаредете.
      Успехи ако се затруднявате пишете , ще помагам.
      ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

      Comment


      • #18
        колега,да не прозвучи като като заяждане но за това е форума.
        питах защото аз се занимавам с автоклиматици и ми омръзна от блокирали компресори при неправилен ретрофит.80% от климатиците с р12 са с капилярки(не се виждат понеже са вградени някои от тях вътре в изпарителя),абсолютно е противопоказно да се смесват неправилен тип масло с фреон
        пр.на 134 ако му сложиш минерално се пресича маслото и става лошо мазане и след време бегал компресор,на 12 ако сложиш синтетично се повишава вътрешата корозия и запушване на филтъра .затова 134 само със синтетика а 12 с минерално.то и за другите климатици всеки фреон си иска своето.а за маркучите на 12 ,че пропускат 134 като гъба е отделен въпрос.за вакумирането и оборотите съм съгласен.но скороста на вентилатора трябва да е минимална.за колите всяка си има по каталог колко събира ако нямаш такъв има инфо и в AUTODATA.при колите се зарежда точно до посоченото количество а не само по манометри и налягане,щото влиаят различни фактори.
        та питах просто щото ще подведете колегата да си нахака системата със 134 и догодина ще реве
        то става но не е лесно и още по малко евтино.
        alfa romeo 155 1.8 8v

        Comment


        • #19
          В спора се ражда истината, но се надявам да запазите добрия тон... И двамата пишете хубави неща, които са полезни за всички нас (на всеки се е случвало да му говорят врели-некипели по сервизите като видят че не разбираме), но не го обръщайте на личен спор
          155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
          Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
            В спора се ражда истината, но се надявам да запазите добрия тон... И двамата пишете хубави неща, които са полезни за всички нас (на всеки се е случвало да му говорят врели-некипели по сервизите като видят че не разбираме), но не го обръщайте на личен спор
            Аз поне не смятам че някой , някого е обидил и няма да нарушавам добрия тон.
            Честна дума
            ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

            Comment

            Working...
            X